Sunday, July 17, 2011

Pekerjaan di Singapura

Pekerjaan di Singapura | Oportunidades di Singapura

Singapura mencapai kemerdekaan daripada Persekutuan Malaysia pada bulan Ogos 1965. Singapura kekal sebagai tanah jajahan perdagangan British sehingga 1819 tetapi kemudian dipisahkan dari pergabungan dan memulakan cara kejayaan. Singapura kini sebuah negara yang kaya dan terkaya di dunia disebabkan oleh pelbagai aktiviti perdagangan dan seterusnya diisytiharkan sebagai negara-negara terkemuka di dunia yang berkembang maju. Kawasan utama negara adalah berdasarkan air manakala kawasan kering digunakan untuk kediaman serta untuk saluran pendapatan dan unit industri. KDNK Singapura adalah sangat tinggi dan sebaliknya mengandungi pendapatan per kapita Eropah Barat. Ia mempunyai hampir 698 km persegi. terdapat banyak peluang pertumbuhan dan potensi untuk pencari kerja dalam pelbagai sektor dan industri Singapura dengan struktur gaji tertinggi dan ganjaran gaji yang ditawarkan kepada calon-calon yang sesuai dan yang berbakat. Pada masa ini Singapura sedang menghadapi beberapa isu-isu serius dan topik perbincangan panas yang memerlukan pertimbangan yang sewajarnya dan langkah-langkah pemulihan yang cepat dalam sumber air semula jadi segar; accessibility tanah rendah, kemudaratan pembuangan sisa, berulang membara / jerebu yang berbangkit daripada api Indonesia.


Terdapat hampir 4.701.269 penduduk di kawasan tanah Singapura sebagai satu banci penduduk negara yang dijalankan sepanjang 2010. Singapura sistem penjagaan kesihatan yang agak baik dan mengandungi semua keperluan yang penting untuk merawat kecemasan ghaib pada leher jam. Terdapat banyak pekerjaan yang dibayar dan kerjaya yang tinggi berorientasikan di Singapura untuk doktor dan kakitangan paramedik. Bentuk republik Parlimen kerajaan yang diamalkan di negara Singapura. Ia mempunyai satu ekonomi pasaran yang tertinggi, yang paling maju dan menang percuma yang luar biasa terbuka untuk semua pelabur dan pembeli sektor yang berbeza. Oleh kerana ekonomi dan dasar-dasar yang sepatutnya negeri serta dasar-dasar fiskal dan kewangan Singapura, ada sebuah masyarakat yang stabil dan infrastruktur yang sangat baik ekonomi negara.


Jabatan pendapatan utama menjana ekonomi Singapura adalah eksport, terutamanya dalam elektronik pengguna, hasil teknologi maklumat dan produk farmaseutikal. Komoditi pertanian dan tanaman berguna Singapura termasuklah orkid, sayur-sayuran, ternakan ayam itik, barangan ikan. Beberapa bidang yang paling mencabar dan industri pengiklanan pekerjaan Singapura termasuk elektronik, kimia, perkhidmatan kewangan, penggerudian minyak, syarikat penapisan petroleum dan industri pembinaan luar pesisir yang disebabkan oleh pekerjaan yang sangat baik dan bergaji tinggi di Singapura.

Singapura telah import yang besar dan jumlah eksport tumbuhan menjana tenaga dan produk yang berkaitan dengan minyak, petroleum dan elektrik. Import produk Singapura di mana industri perkhidmatan dan pekerjaan eksport diwujudkan terutamanya dalam jentera dan peralatan import, import barangan pengguna, farmaseutikal dan import pembedahan serta bahan kimia & bahan api mineral. Infrastruktur sibuk dan banyak firma import, eksport dan perdagangan mengandungi banyak kekosongan jawatan yang bergaji tinggi di Singapura untuk calon-calon yang layak. Jurutera, kakitangan industri perkhidmatan, kakitangan pengurusan hotel dan ejen pusat panggilan mendapat pakej gaji yang menarik. Rakan dagangan utama dan negara-negara yang berkaitan rapat Singapura adalah Hong Kong, Malaysia, Indonesia, China, dan Jepun.

Terdapat kira-kira 164 Lapangan Terbang, Talian Paip gas, jalan raya & lebuh raya, pusat membeli-belah yang bergaya, teater, pusat-pusat disko, pub, kasino, hotel, resort dan kelab malam untuk menarik kemasukan pelancong dan pelancong antarabangsa yang besar seperti industri pelancongan Singapura utama mendapatkan sumber pendapatan negara.

Pekerjaan di Singapura


IT, Computer, Programming Pekerjaan di Singapura

Accounts, Finance and Banking Pekerjaan di Singapura

Sales & Marketing Pekerjaan di Singapura

Management & Administration Pekerjaan di Singapura

Related posts:

  1. Pekerjaan di Singapura
  2. Jobb i Vanda
  3. Jobs in Fresno
  4. Jobs in San Jose
  5. Jobs in Philadelphia
  6. Jobs in Ontario
  7. Jobs in San Francisco
  8. Jobs in Los Angeles
  9. Jobs in Dallas
  10. Jobs in San Diego
  11. Jobs in San Antonio
  12. Jobs in Honduras
For Link Builing email us at info@crmpk.com or Click Here

No comments:

Post a Comment